یک فروند آدم معمولـی

کلوزآپ من دیدنی نیست * مرا از همان دورترهاتماشاکنید
مشخصات بلاگ
یک فروند آدم معمولـی

عشق خطای آشکار فرد در تمایز یک آدم عادی
ازدیگر آدم های عادی است .

+من ادامه ی اینجام --- ( commoner.blogfa.com )

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

صادقانه !



به شدت درگیر آماده شدن برای عروسی هستیم و در کنار رفت و آمد برای خرید ها و هماهنگی های عروسی مجبورم بیمارستان و درمانگاه و دانشگاه هم برم و تقریبا هیچ وقتی ندارم !

امروز که دارم اینو مینویسم دقیقا یک سال و یک ماه و سیزده روز از تاریخ عقدمون گذشته .

و من دیگه اون دختری که حوصله ی بعضی چیزا رو نداشت نیستم ! عشق یه تغییراتی در من ایجاد کرده که نگوووو ! اما میتونم بگم هنوزم همون دختر بیخیال عالمم :دی

مثلا یکی از اقوام الف هست که هر حرفی میزنه پشتش هزار تا منظور خوابیده ! یا یه سوالی که میپرسه همش هدف داره و اینا بعد منم هیچ وقت منظورشو نمیفهمم و صادقانه جوابشو میدم خخخخخ یعنی طفلی فک میکنه با این سوالاش حرص منو داره درمیاره منم که هیچی نمیفهمم اصلا چی شد :دی

 

 

+ نیاز دارم هی بنویسم تا برگردم به حالت عادی ! پس مزخرفات اولیه ی منو برمن ببخشید !

+ بلاگ آی آر شکلک نداره ؟!!! من نیاز دارم بهش ! کلا هنوز درست بلد نیستم باهاش کار کنم .

+ دوستام کجایید ؟!!! بیاید دلم براتون تنگ شده :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
بـلقـیس خـانـ ـوم

نظرات  (۳)

خوش اومدییییییییییی
برو قسمت تنظیمات، مشخصات اولیه یا تنظیمات ساده یکی از ایناس :)
عادت میکنی بلقیس :*
واسه شکلک شاید بتونی از سایت های دیگه استفاده کنی.
بلقـــــــــــــــــــــــــیس تویــــــــــــــــی؟
آخ جـــــــــــــــون!
زی زی ام! :))))))
من اینجام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی