یک فروند آدم معمولـی

کلوزآپ من دیدنی نیست * مرا از همان دورترهاتماشاکنید
مشخصات بلاگ
یک فروند آدم معمولـی

عشق خطای آشکار فرد در تمایز یک آدم عادی
ازدیگر آدم های عادی است .

+من ادامه ی اینجام --- ( commoner.blogfa.com )

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سلام

 

اینجانب یک کوچ کرده ی غم زده ی بلاگفایی هستم از این خونه .

 

خونه ای که دیگه هیچ اثری از آرشیو 93  و 94 ام در اون نیست . آرشیوی که دوستش داشتم و ناب ترین لحظه های زندگیمو از تاریخ چهارشنبه 4/4/93 در اون ثبت کرده بودم یعنی درست همون زمانی که " الف " وارد زندگیم شد و رنگ و بوی زندگیمو عوض کرد و منو خوشبخت ترین دختر دنیا کرد .

حالا اون آرشیو نابود شده بدون اینکه من بک آپ ازش گرفته باشم و مقصرشو بلاگفا میدونم که از اعتمادم سو استفاده کرد . فک میکردم تا ابد این لحظات توی بلاگفا محفوظه و بد اعتمادی کردم .

 

و ازا ونجایی که معتقدم در بدترین شرایط هم باید از دست رفته ها رو فراموش کرد و از نو شروع کرد . از نو شروع میکنم پرانرژِی و شاااااااد چون :

 

من بـلقـیس خـانـ ـوم هستم  ^^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
بـلقـیس خـانـ ـوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی